Omgaan met emoties en agressief aan de telefoon en balie

Omgaan met emoties en agressief aan de telefoon en balie

Omgaan met emoties en agressief aan de telefoon en balie

Versterk de mentale weerbaarheid

Medewerkers in verschillende sectoren die aan een balie en/of de telefoon werken (bijvoorbeeld in ziekenhuizen, gemeentekantoren of bij een klantenservice) kunnen te maken krijgen met boze en agressieve zorgvragers. Dit kan leiden tot stressklachten en soms zelfs verzuim. De weerbaarheid vergroot door persoonlijke vaardigheden te trainen in het omgaan met weerstanden, emotioneel en agressief gedrag en het hanteren van de bijkomende stress.

Omgaan met emoties en agressief aan de telefoon en balie
Incompany training
vanaf 1 dag
Prijs: € 1956,- per groep, inclusief inzet acteur en Btw-vrij
max.10 deelnemers

Resultaat

Grotere mentale weerbaarheid
Herkent en controleert de eigen spanning
Werkt methodisch vanuit de OOBA-cyclus
Kent de verschillende soorten en uitingsvormen van emotie en agressief gedrag
Anticipeert op signalen van agressie bij het stemgebruik van de ander
Kan professioneel een verzoek weigeren en een slechtnieuwsgesprek voeren
Communiceert en handelt de-escalerend met de interventies: ombuigen-begrenzen-negeren-meewerken en weggaan

Vraag vandaag nog vrijblijvend een offerte op

Brochure aanvragen

Mis de kans niet om een inspirerend GRATIS e-book te ontvangen! Meld u nu aan.

Wij gebruiken cookies om uw ervaring te verbeteren!